Θέμα: 3GSM: Τα SMS είναι... ο μεγαλύτερος εχθρός των MMS

Πήγαινε κάτω

default Θέμα: 3GSM: Τα SMS είναι... ο μεγαλύτερος εχθρός των MMS

Δημοσίευση από Sealine150 Την / Το Τετ Φεβ 27, 2008 7:58 pm


Τα SMS είναι αποδεδειγμένα μια από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων των δικτύων κινητής τηλεφωνίας. Αν και το 2004 καμία εταιρεία δεν πιστεύει ότι τα γραπτά μηνύματα αποτελούν καινοτομική τεχνολογία, ώστε να επενδύσει σε αυτά, είναι πιθανό να επιτρέψουν την περαιτέρω αύξηση των κερδών με πολλούς και ιδιαίτερα απλούς τρόπους. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Lars Becker, CEO της Flytxt, που «άνοιξε» ένα από τα συνέδρια που διεξήχθησαν εχθές στις Κάννες. Η πρώτη χώρα στον κόσμο, όσον αφορά τον αριθμό SMS ανά συνδρομητή είναι οι Φιλιππίνες. Ο Ferdinand de la Cruz, εκπρόσωπος της Globe Telecom, θέλοντας να τονίσει την επιτυχία των SMS στη χώρα του, προσέθεσε, αστειευόμενος, ότι «το μέγεθος του αντίχειρα κάθε Φιλιππινέζου είναι μεγαλύτερο από αυτό των κατοίκων άλλων χωρών». Ανεξάρτητα από το αν τα SMS ταιριάζουν ή όχι με τη ψυχοσύνθεση κάθε Φιλιππινέζου, αλλά και το αν τα δίκτυα της χώρας προώθησαν επιτυχώς ή ανεπιτυχώς την υπηρεσία, τα γραπτά μηνύματα είναι πανταχού παρών: H Globe Telecom παρέχει με SMS υπηρεσίες που επιτρέπουν την έκπτωση στις αγορές προϊόντων από καταστήματα, τη φθηνότερη είσοδο σε κέντρα διασκέδασης, τα δωρεάν γεύματα σε εστιατόρια, την ανταλλαγή μηνυμάτων με γνωστά celebrities, την παραγγελία και τη λήψη αγαθών, τον έλεγχο των πωλήσεων και των τιμών στην αγορά, τον εντοπισμό δεμάτων, καθώς και πολλές ακόμη καινοτομικές λύσεις, που ενδιαφέρουν κάθε καταναλωτή. Η πιο έξυπνη από αυτές τις υπηρεσίες είναι αναμφίβολα η Share-a-load, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε χρήστη (με συμβόλαιο ή κάρτα) να «δωρίσει» σε κάποιον φίλο του, χρήστη καρτοκινητού τηλεφώνου, όσες μονάδες επιθυμεί. Το ποσό του δώρου φυσικά αφαιρείται από τις δικές του μονάδες ή προστίθεται στο μηνιαίο του λογαριασμού. Αν και η υπηρεσία προωθήθηκε αρχικά για την ανταλλαγή μονάδων μεταξύ φίλων, ο de la Cruz δήλωσε ότι έχουν αναφερθεί περιστατικά που χρησιμοποιήθηκε για το φιλοδώρημα σερβιτόρων, αλλά και για τη πληρωμή συνδρομών!

Τα SMS πρέπει να είναι το πρότυπο για τις μελλοντικές υπηρεσίες δεδομένων, υποστηρίζει ο Pim van der Feltz της T-Mobile International, τονίζοντας ότι οι προηγμένες υπηρεσίες που παρέχονται σήμερα είναι «αδικαιολόγητα πολύπλοκες». Ίσως αυτό να δικαιολογεί την αποτυχία των MMS, αλλά και την ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της χρήσης των SMS. Στην Ολλανδία, ο αριθμός των μηνυμάτων που αποστέλλονται από χρήστη σε χρήστη (Peer to Peer) συνεχίζουν να αυξάνονται και τα «συνδρομητικά προγράμματα» που προσφέρουν έναντι μηνιαίου πάγιου δεκάδες ή εκατοντάδες SMS αποδεικνύονται ευεργετικά. Το 4,4% του συνόλου των μηνυμάτων σχετίζονται με υπηρεσίες παροχής περιεχομένου από ανεξάρτητες εταιρείες και το 2,3% από υπηρεσίες παροχής περιεχομένου της T-Mobile. Ωστόσο, αποφέρουν το 20% των συνολικών εσόδων των SMS. Δυστυχώς, τα MMS δεν έχουν ανάλογη επιτυχία και η χρήση τους αυξάνεται μεν, πολύ αργά δε. Τα T-Zones στην Ολλανδία έγιναν γνωστά μόνο όταν προηγήθηκε το σωστό branding, αλλά και η πρόσβαση σε αυτά με το πάτημα ενός μόλις πλήκτρου. Η ανάγκη για απλότητα ισχύει φυσικά και στο χώρο των MMS. Αρκετοί χρήστες που θέλησαν να στείλουν multimedia μηνύματα αποθαρρύνθηκαν από την πολυπλοκότητα των ρυθμίσεων. Αν, ωστόσο, ένα σύστημα έχει προγραμματιστεί (όπως έγινε στην Ολλανδία την περασμένη χρονιά) ώστε να αναγνωρίζει αυτόματα το κινητό του χρήστη και να στέλνει αυτόματα τις ρυθμίσεις, τότε ένα ακόμη εμπόδιο θα ξεπεραστεί. Το ίδιο ισχύει και σε άλλους τομείς. Όσο χρήσιμη και να είναι μια υπηρεσία δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί εφόσον η πρόσβαση σε αυτή δεν είναι απλή. Ποια η χρησιμότητα ενός προγράμματος με τα δρομολόγια του τρένου, όταν ο δυνητικός επιβάτης θα πρέπει να κάνει 10 ή και περισσότερα κλικ ενώ βρίσκεται στο δρόμο και τρέχει για να φθάσει στο σταθμό; Ποιο είναι το «μάθημα» που μας δίνουν τα SMS; Ουσιαστικά, απλότητα και ποιότητα. Τα δίκτυα θα πρέπει επίσης, υπογραμμίζει ο Stanislais Chesnais, CEO της Netsize, να μην παρασύρονται από τις «επόμενες νέες τεχνολογίες». Το 2000, εξηγεί, αναλυτές συμβούλεψαν την εταιρεία του να ασχοληθεί με το WAP και να ξεχάσει τα SMS. H Netsize παρέμεινε πιστή στα SMS και παρακολούθησε το «θάνατο» του WAP, υπό το καθεστώς της πολυπλοκότητας και της έλλειψης επιχειρηματικού μοντέλου. Τα SMS, υποστηρίζει ο κ.Chesnais, είναι απλά και θα παραμείνουν προσοδοφόρα για πολλά ακόμη χρόνια.

Όσοι άκουσαν τους τρεις ομιλητές το πρωί της Τρίτης συμφώνησαν, ότι το μάθημα που τα SMS παραδίδουν στις εταιρείες, σχετικά με τα MMS, είναι να... παραμείνουν πιστές στα SMS...
Sealine150
Sealine150
Atairiastos_Admin
Atairiastos_Admin

Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 113
Ηλικία : 29
Τόπος : Neverland
Ασχολίες : Sea & Pc
Points : -8
Registration date : 26/02/2008

http://atairiastoi.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης